czwartek, 9 kwietnia 2015

Adam Nawałka


Cześć! Dziś znowu temat piłki nożnej, a autograf jest od Adama Nawałki - selekcjonera piłkarskiej reprezentacji Polski. Jego chyba największym sukcesem jest wygrana z Niemcami na Stadionie Narodowym, która zdecydowanie powiększyła nasze szanse na awans do Euro 2016. Ostatnio Polacy zaczęli grać lepiej, co na pewno cieszy wszystkich kibiców, a duża w tym zasługa Nawałki.
Autograf zdobyłam wysyłając maila na wszystkim znany adres Polskiego Związku Piłki Nożnej. Czekałam 10 dni i dostałam podpisaną oficjalną kartę. Planuję zebrać komplet podpisów na kartach z tej serii, trzymajcie kciuki :)

9 komentarzy:

  1. Mam pytanie czy listy wysyłasz normalnie, czy nadajesz jako polecone? ( chodzi mi o te wysyłane do Polski)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja napisałem prośbę na email PZPN to mi jakaś laska odpisała że niestety nie wysyłają autografów i że mam śledzić oficjalną stronę i tam są do zdobycia w konkursach. wtf?

    OdpowiedzUsuń